سایه بان انتخابات احمدی نژاد اصولگرایان احمدی نژاد

سایه بان: انتخابات احمدی نژاد اصولگرایان احمدی نژاد ستاد انتخابات انتخابات ریاست جمهوری 96 اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث شرح دستگیری دوجنسه‌ها بعد از بازگشت به صحنه قتل

مرجان و میترا بعد از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ به درگیری با مقتول اعتراف کردند.

شرح دستگیری دوجنسه‌ها بعد از بازگشت به صحنه قتل

شرح دستگیری دوجنسه ها بعد از بازگشت به صحنه قتل

عبارات مهم : اداره

مرجان و میترا بعد از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ به درگیری با مقتول اعتراف کردند.

به گزارش تسنیم، ساعت 04:00 دوشنبه مورخه 22/08/1396 ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در خیابان شریعتی – خیابان هدیه به کلانتری 101 تجریش اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد مردی 45 ساله به هویت مشخص که از ناحیه گوش دچار خونریزی شدید شده است ، فوت نموده هست. شاهدان صحنه درگیری در بیانات اولیه عنوان داشتند که دو زن جوان را دیده اند که مقتول را به زمین هل داده و بعد از آن با یک دستگاه ماشین پژو 207 سفید رنگ از محل متواری شدند.

با تشکیل پرونده مقماتی با عنوان “قتل عمـد” و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 پایتخت کشور عزیزمان ایران ، پرونده جهت پیگیری در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت. یکی از شاهدان صحنه درگیری در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : “ساعت 03:50 مورخه 22/08/1396 با صدای درگیری بیدار شدم؛ از پنجره منزل که بیرون را نگاه کردم، متوجه صحنه درگیری دو زن با آقایی شدم که دو نفری در حال کتک زدن وی بودند ؛ یکی از این دو زن مقتول را هل داد که مقتول روی زمین افتاد ؛ در ادامه این دو نفر سوار یک دستگاه ماشین 207 سفیدرنگ شده است و از محل متواری شدند “.

همزمان با شروع تحقیقات، شاهد دیگری که دو زن متواری شده است را جهت دومین بار در صحنه جنایت مشاهده کرده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : دو خانمی که سوار بر ماشین پژو 207 از محل متواری شده است بودند را زمانیکه اورژانس به محل رسیده بود، سوار بر ماشین 207 مشاهده کردم که مجددا به محل درگیری برگشته بودند؛ این دو نفر با مشاهده ماشین اورژانس به سرعت از محل متواری شدند ولی من در همان لحظه کوتاه توانستم قسمتی از شماره پلاک ماشین آنها را به خاطر بسپارم.

با اطلاعات بدست آمده از شماره پلاک ماشین دو زن متواری شده است از صحنه، کارآگاهان اقدام به شناسایی مالک ماشین پژو 207 در منطقه پاسداران کردند؛ بلافاصله کارآگاهان به این محل مراجعه و در ساعت 14:00 مورخه 22/08/1396 اقدام به دستگیری دو زن به نام های مرجان ( 28 ساله ) و میترا ( 21 ساله) کردند که در همان لحظه دستگیری مشخص شد این دو نفر دو جنسیتی هستند.

مرجان و میترا بعد از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ صراحتا به درگیری با مقتول و همچنین ضرب و شتم وی با ضربات قفل فرمان اعتراف کردند و در خصوص نحوه آشنایی و انگیزه درگیری خود با مقتول ، برقراری روابط غیر اخلاقی را علت مهم آشنایی خود با مقتول و در ادامه درگیری با او مطرح کردند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با دستور بازپرس محترم پرونده ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار داده شدند و تحقیقات از متهمین همچنان در اداره دهم پلیس آگاهی در حال انجام است.

شرح دستگیری دوجنسه‌ها بعد از بازگشت به صحنه قتل

واژه های کلیدی: اداره | ایران | ماشین | پلیس آگاهی | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار