سایه بان انتخابات احمدی نژاد اصولگرایان احمدی نژاد

سایه بان: انتخابات احمدی نژاد اصولگرایان احمدی نژاد ستاد انتخابات انتخابات ریاست جمهوری 96 اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (654)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (654)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (654)

عبارات مهم : ایران

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

ایرج خان طهماسب در مراسم تشییع غریبانه پیکر لوون هفتوان، بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر که دوشنبه در آرامستان ارامنه پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد. شاید یک بیستم کسانی که در اینستاگرام جهت لوون سر و دست شکسته بودند هم در تشییع پیکرش شرکت نکردند تا بار دیگر به خیلی از خصیصه های اخلاقی و رفتاری میان صورت ها، شک کنیم و بعضا ازشان ناامید شویم. ولی خب عزیزان قدرشناسی بودند که خودشان را به جنوب شرق پایتخت کشور عزیزمان ایران رسانده بودند تا با لوون خداحافظی کنند. البته همزمانی این مراسم با مراسم یادبود و نخستین سالگرد درگذشت علی معلم، که با خیل حضور صورت ها در بهشت زهرا (س) برگزار شده است بود (و به علت حرص شخصی تصاویرش را تحریم کرده ام!) در غریبانه تر شدن این مراسم بی تاثیر نبود.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (654)

جعفر خان پناهی و واروژ کریم مسیحی عزیز از سایر رفقای لوون بودند که او را در آخرین سفرش بدرقه کردند.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

رویا نونهالی، فاطمه معتمد اریا، علی دهکردی و بهناز جعفری سایر اشخاص حاضر در این مراسم بودند.

سلفی بهاری نازنین بیاتی، چنان که گویی با افکت هست، ولی در واقع افکت خدادادی است و تصویر بدون افکت است.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (654)

محسن افشانی و فرشاد احمدزاده جهت جلوگیری از سواستفاده مدیران شهرداری ارومیه از منزل ای که محسن جهت آن خانواده توانخواه خریده است و جهت اینکه کار محسن و همسرش را به نام خودشان نزدند، راهی ارومیه شده است اند! محسن هر چه سریعتر باید باور کند که شهرداری جهت این عزیزان منزل خریده و او محکوم است به بازگرداندن پول مردم و حداقل آخر دادن به دریافت کمک های مردمی! باید به این فکر کند که عمل او میتواند بار قضایی از جانب مدعی العموم داشته باشد و برایش گران تمام شود.

سلفی باشگاهی روناک یونسی و همسرش که به صورت فشرده جهت عید نوروز دوره برداشته است.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

سحر جان کاری با آن کلاه رابین هود نداریم ولی خوب است بدانی که این استیکر که در زیاد پست هایت دیده میشود مربوط به بازیافت زباله است! و ربطی به “کارما” و این چیزها ندارد. در کل استیکر مناسبی جهت پست هایت نیست، ناخودآگاه آدم حس میکند که پست هایت زباله هستند که توانایی بازیافت دارند!

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (654)

سلفی رضا گلزار در کنار بِست مَنِیجِر اِوِرش.

پست علی کریمی در روز 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدای گرانقدر. روح همه کسانی که جان خود را خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی فدای امنیت و آرامش هموطنانشان کردند، در آرامش ابدی.

خبر درگذشت استیون هاوکینگ دانشمند و کیهان شناس نامی دنیا خیلی ها را ناراحت کرد، راستش را بخواهید انتظار نداشتیم نخستین صورت ای که در این باره ابراز ناراحتی کند، علی صادقی باشد!

استوری علی دهکردی با تصویری مربوط به روز تشییع پیکر بوون هفتوان. آسمان را، مهربانی را، لبخند را و دوست را نمیتوان در خاک کرد.

همانطور که میدانید، دیشب مراسم هر سال و ملی نمایش توانایی جنگی و نظامی شهروندان عادی و کودکان و نوجوانان در سرتاسر کشور برگزار شد. مراسمی که طی آن 10 میلیون کودک و نوجوان توانایی های خود در این عرصه را نشان میدهند و 70 میلیون ایرانی بزرگسال، شلوار خود را از وحشت خیس می کنند. مراسمی که در آن اگر کمتر از 10 کشته و 100 نقص عضو داشته باشیم، افت به حساب می آید و درصدد میشویم در سیزده به در سال پیش رویش جبران کنیم! همه این را میتوان – هر چقدر سخت – هضم کرد، ولی این بالن آرزو ها که چند سال است به شکل ویروسی، مد شده است است را نه! یک تحفه چینی که چنان در فرهنگ این روز جای بازگرده، گویی آن از رسوم مهم آخرین چهارشنبه سال است و نه رسومی مثل قاشق زنی. خلاصه اینکه اگر زنده و سلامت دیشب را سپری کردید، بهتان تبریک عرض میکنم، شما وارد مرحله بعد شده است اید!

مهراب قاسمخانی و شقایق دهقان کلا از اسباب کشی کردن و عوض کردن محل زندگی لذت میبرند. یک سال نشد که آن ها اسباب کشی نداشته باشند و مهراب خروجی های آن را نشان ندهد!

سحر جان دایرکتت را چک کن آدرس و شماره تلفن یک روانپزشک خوب را برایت گذاشته ام. تخصص اش درمان افسردگی است.

ساعد هدایتی هم اینستاگرام دارد و هر از چند گاهی با تصویری از فعالیت های هنری اش آن را آپدیت میکند.

بیژن بنفشه خواه اینگونه چهارشنبه سوری اش را گذراند!

بهاره رهنما در نمایش روز گذشته اش میزبان پدر و مادر همسر سابقش بود و اینگونه از حضورشان تقدیر کرد.

پانته آ بهرام و بهاره کیان افشار در حاشیه دیدار از یک گالری.

جشن تولد دوستانه ساعد سهیلی در کنار عوامل فیلم “اتاق تاریک” و همچنین نوید محمدزاده، در یک کافه. تبریک فراوان به ساعد عزیز، بازیگر خوش استعداد و آینده دار سینمای ایران.

سلفی ازاده زارعی در کنار آتوسا حجازی و نیلوفر اردلان، در حاشیه دیدار دوستانه تیم فوتسال بانوان هنرمند که آزاده پای ثابت این تیم و از عالی ترین بازیکنان اش است.

سلفی سولماز حصاری در کنار سیاوش خیرابی و سعید سهیلی زاده کارگردان کارکشته تلویزیون و سینما، در پشت صحنه کار تازه عزیزان که به نوعی بازگشت سیاوش به تلویزیون بعد از سال ها خواهد بود.

پس؟ بعد چکار کنیم مجتبی جان؟! دکمه ها را باز کنیم بهار می آید؟!

خاطره بازی مهدی فخیم زاده با تصویری قدیمی مربوط به آخرین فیلمی که پیش از انقلاب بازی کرده بود. در کنار سعید خان راد. توصیفات جناب فخیم زاده در مورد آقای راد هم در نوع خود جالب است.

مریم زن شما همان سلفی خرگوشی بگیر و خیلی خودت را درگیر تحلیل و واکنش‌ها شناسی ایرانیان در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … و معضلات آن نکن.

هنرپیشه ها تمام شدند و همگی یک دندانپزشک را تبلیغ کرده اند و حالا لاجرم باید به سوی پدر و مادر و اقوام هنرپیشه ها رفت.

داریوش فرضیایی عزیز بابت یک جراحی کوچک در بیمارستان خوابیدن شده است بود که شکر خدا عمل انجام شد و از بیمارستان هم مرخص گردید، حالش هم از روز اول بهتر هست. به امید روزی که هیچ عزیزی گرفتار تخت بیمارستان (جز جهت تکثیر علاقه در قالب فسقلی) نباشد.

متن عجیب سحر قریشی در تصویر العمل به سقوط جت شخصی ترکیه ای در خاک ایران. او از کشور ترکیه خواسته تا کشور عزیزمان ایران را بخاطر اتفاقی که افتاده و بخاطر کلی علت دیگر، ببخشد! البته علامت انتهای کپشن اش جهت اهمیت ندادن به آن کافی است.

یادش بخیر، ده سال پیش که کل پسران ایرانی موهایشان “فشن” بود، دورانی که بهشت آرایشگران بود چون هر خراب کاری ای را میتوانستند به عنوان مدل تازه فشن عرضه کنند.

واقعا نشانه رضا گلزار از گذاشتن این تصویر فتوشاپی در لباس پلیس آمریکا چیست؟!

بهار نوحیان بازیگر خوب تئاتر و سینما موفق به دریافت جایزه عالی ترین بازیگر مکمل زن از آکادمی اواردز کانادا شده است هست، جهت بازی در یک فیلم نیمه ایرانی به نام “آوا” ساخته زن فروغی. تبریک فراوان به این بازیگر خوب و سینمای ایران.

مطلب امروز هم به آخر رسید. ممنون از همراهی ارزشمندتان.

اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: ایران | سینما | تلگرام | ایرانی | بازیگر | سینمای | ایرانیان | تشییع پیکر | اینستاگرام | مراسم تشییع

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (654)

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (654)


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار