سایه بان انتخابات احمدی نژاد اصولگرایان احمدی نژاد

سایه بان: انتخابات احمدی نژاد اصولگرایان احمدی نژاد ستاد انتخابات انتخابات ریاست جمهوری 96 اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات رقم پاداش افزایش به جام جهانی‌ جهت کی‌روش

تیم ملی کشور عزیزمان ایران راحت‌ترین افزایش به جام جهانی‌ را تجربه می‌کند. با مربی بزرگی چون کارلوس کی‌روش این امر محقق شده است است.

رقم پاداش افزایش به جام جهانی‌ جهت کی‌روش

رقم پاداش افزایش به جام جهانی جهت کی روش

عبارات مهم : ایران

تیم ملی کشور عزیزمان ایران راحت ترین افزایش به جام جهانی را تجربه می کند. با مربی بزرگی چون کارلوس کی روش این امر محقق شده است است.

روزنامه خبرورزشی نوشت: او این قدر تیم مقتدر و خوبی ساخته که حتی در بدترین روزش نمی بازد. تمام تیم های بزرگ، از رویارویی با کشور عزیزمان ایران هراس دارند. کره جنوبی که ۴ بار متوالی به کشور عزیزمان ایران باخته و تیم ملی ژاپن هم سال گذشته با خوش شانسی محض در یک دیدار دوستانه با تیم ملی مساوی کرد. چند سالی است کشور عزیزمان ایران با قدرت در صدر آسیا واقع شده است است و به نظر می رسد حداقل تا زمانی که کارلوس کی روش در تیم ملی باشد اوضاع همین خواهد بود.

رقم پاداش افزایش به جام جهانی‌ جهت کی‌روش

قبل از کی روش، اتفاق نیفتاده بود تیم ملی کشور عزیزمان ایران دو دوره متوالی به جام جهانی افزایش کند ولی به احتمال زیاد ۲۲ خرداد این تابو جهت هر لحظه شکسته می شود و تیم ملی کشور عزیزمان ایران باز هم به جام جهانی می رسد. این افزایش علاوه بر تأثیر زیادی که روی جامعه و همین طور پیشرفت فوتبال کشور عزیزمان ایران می گذارد، درآمدهای مالی خوبی جهت فدراسیون خواهد داشت. فدراسیون طعم این درآمدها را با وجود تحریم های سنگین، بعد از جام جهانی برزیل چشید. این دوره هم افزایش تیم ملی پاداشی ۸ میلیون دلاری جهت فدراسیون فوتبال به همراه دارد.

در دوره گذشته، فدراسیون به کی روش تعهد داده بود ۱۰ درصد از پاداش افزایش را به حساب این مربی واریز کند. جهت جام جهانی روسیه هم تعهد فدراسیون به سرمربی پرتغالی همین بوده هست. بدهید ترتیب اگر تیم ملی شب بازی ازبکستان یا در بازی های بعدی به جام جهانی روسیه افزایش کند، فدراسیون فوتبال متعهد خواهد بود که ۸۰۰ هزار دلار به کارلوس کی روش پاداش دهد. با توجه به اینکه دلار بالای ۳۷۳۰ تومان هست، این پاداش تا مرز ۳ میلیارد تومان می رسد. فدراسیون فوتبال با توجه به هزینه های جابه جایی پول، احتمالاً با فیفا مکاتبه می کند تا پول را به صورت مستقیم به یکی از حساب های کارلوس کی روش واریز کنند.

تیم ملی کشور عزیزمان ایران راحت‌ترین افزایش به جام جهانی‌ را تجربه می‌کند. با مربی بزرگی چون کارلوس کی‌روش این امر محقق شده است است.

اما این تنها پاداشی نیست که کی روش به دست می آورد. علاوه بر آن، قطعاً دولت کشور عزیزمان ایران هم پاداش هایی به کل اعضای تیم ملی می دهد. حضور در جام جهانی و موفقیت احتمالی در مرحله گروهی هم می تواند جهت کی روش پاداش نسبتاً زیادی به همراه داشته باشد. شنیده می شود در صورت افزایش کشور عزیزمان ایران از مرحله گروهی، فدراسیون فوتبال ۳۵۰ هزار دلار دیگر باید به کی روش پاداش بدهد. با یک حساب و کتاب راحت مشخص می شود پاداش افزایش از مرحله گروهی هم چیزی حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان جهت کی روش خواهد بود.

قطعاً اگر کشور عزیزمان ایران بتواند چنین افتخاری را به دست بیاورد و از گروه خود اوج برود، اتفاق ای تاریخی را رقم خواهد زد ؛ اتفاقی که شاید هیچ گاه دیگر رخ ندهد. افزایش به جام جهانی جهت دومین مرتبه پیاپی هم اتفاقی بزرگ جهت فوتبال کشور عزیزمان ایران به حساب می آید که در تاریخ فوتبالی کشور عزیزمان ایران رخ نداده هست. تیم ملی کشور عزیزمان ایران جهت نخستین بار در سال ۱۹۷۸ به جام جهانی افزایش کرد. افزایش بعدی در سال ۱۹۹۸ اتفاق افتاد. کشور عزیزمان ایران سپس در سال ۲۰۰۶ افزایش کرد و ۸ سال بعد، این بار با کی روش به جام جهانی رسید. حالا کارلوس تیم ملی را به جام جهانی روسیه بسیار نزدیک کرده و گفته می شود فکر مهم اش، افزایش از مرحله اول جام جهانی است.

واژه های کلیدی: ایران | افزایش | فوتبال | فوتبالی | جام جهانی | کارلوس کی روش | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار