سایه بان انتخابات احمدی نژاد اصولگرایان احمدی نژاد

سایه بان: انتخابات احمدی نژاد اصولگرایان احمدی نژاد ستاد انتخابات انتخابات ریاست جمهوری 96 اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات منصوریان با ادامه این روند به مسئله می‌خورد/ بی‌دردسر به جام جهانی می‌‎رویم ، عنایتی

آقای گل فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: کی‌روش تاثیر مثبت و بسزایی روی تیم ملی کشورمان داشته و فردا با یک برد شیرین به جام جهانی افزایش می‌کنیم.

منصوریان با ادامه این روند به مسئله می‌خورد/ بی‌دردسر به جام جهانی می‌‎رویم ، عنایتی

عنایتی: منصوریان با ادامه این روند به مسئله می خورد/ بی دردسر به جام جهانی می ‎رویم

عبارات مهم : ایران

آقای گل فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: کی روش تاثیر مثبت و بسزایی روی تیم ملی کشورمان داشته و فردا با یک برد شیرین به جام جهانی افزایش می کنیم.

رضا عنایتی در گفت وگو با ایسنا در خصوص دیدار حساس تیم ملی کشور عزیزمان ایران برابر ازبکستان اظهار کرد: دیدار با ازبکستان از حساسیت خاص ای برخوردار هست. ازبکستان هم جهت افزایش شانس دارد و از این سو، ما شانس اول افزایش به جام جهانی هستیم. امیدوارم با حمایت هواداران و دقت بازیکنان تیم ملی، با یک برد شیرین به جام جهانی افزایش کنیم.

منصوریان با ادامه این روند به مسئله می‌خورد/ بی‌دردسر به جام جهانی می‌‎رویم ، عنایتی

وی افزود: کی روش به نحو احسن از نسل جوان و مستعدی که در فوتبال کشور عزیزمان ایران ظهور کرده استفاده کرد و نتیجه اش همین شانس افزایش بالایی است که در فاصله سه بازی تا انتهای مسابقه های مقدماتی داریم. کی روش الحق از بازیکنان ایرانی خوبی دعوت کرد و به عالی ترین شکل نیز از آنان بازی گرفته است.

عنایتی در رابطه با آمار خط دفاع و دروازه تیم ملی کشور عزیزمان ایران و کلین شیت های متوالی بیرانوند در تیم ملی تاکید کرد: این عملکرد یکی دیگر از مهرهای تاییدی است که بر عملکرد کی روش می خورد. بسته ماندن دروازه تیم ما و اینکه تنها تیمی در دنیا هستیم که تا این لحظه به این مهم دست یافته، خارق العاده است و حاصل برنامه ریزی و تاکتیک های تیم ملی کشورمان هست. نباید فکر کنیم رقبا در سایر قاره ها نزدیکند زیر هر قاره ای شرایط خاص خود را دارد و ما هم در برابر رقبایی مثل کره جنوبی و ازبکستان به چنین آمار و عملکردی دست یافته ایم.

آقای گل فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: کی‌روش تاثیر مثبت و بسزایی روی تیم ملی کشورمان داشته و فردا با یک برد شیرین به جام جهانی افزایش می‌کنیم.

وی در خصوص رابطه نه چندان خوب مربیان ایرانی با کی روش و دلایل آن تصریح کرد: الان وقت پرداختن به این پرسشها نیست و باید متحد به دیدار فردا فکر کنیم. مهم ترین نشانه جهت هر فوتبالی افزایش به جام جهانی هست، بعد از انجام این مهم می توان از کارشناسان خواست که بررسی مورد نیاز را صورت دهند. بعضی از اتفاقات می شد نیافتد ولی متاسفانه بعضی از انتقادات به حق نبود و مغرضانه بود.

مهاجم سابق استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران در رابطه با شرایط فعلی این تیم گفت: امیدوارم وزیر محترم ورزش و مدیران استقلال به فکر عواطف هواداران این تیم باشند لیکن در نهایت این هواداران پرشور استقلال هستند که از ناکامی این تیم ضربه می خورند. فکر می کنم با ادامه این روند علیرضا منصوریان نیز در طول فصل به مسئله می خورد. امیدوارم مدیریت مناسبی صورت گیرد تا در نهایت اتفاقات تلخ از استقلال دور شوند.

واژه های کلیدی: ایران | افزایش | ایرانی | استقلال | منصوریان | ازبکستان | جام جهانی | رضا عنایتی | علیرضا منصوریان


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار